Hoe verwijder je je Gmail berichten in 1 keer?

Op mijn galaxy s2 ontvang ik Gmail, maar ik moet ze allemaal omstebeurt verwijderen. Hoe kan ik ze allemaal tegelijk selecteren en verwijderen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Er staat onder elkaar (als ik op de instellingen toets druk links van de home toets):

Vernieuwen
Labelinstellingen
Instellingen
Feedback verzenden
Help

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Wanneer je in je gmail inbox bent druk je op de functie toets ( links van je home toets ) en druk je op "Delete" of "verwijderen"
Vervolgens krijg je de mogelijkheid om meerdere mails aan te vinken en deze in 1x te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt niet, want er staat onder elkaar: Vernieuwen
Labelinstellingen
Instellingen
Feedback verzenden
Help
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk moet je bij instellingen batch-instellingen inschakelen. N ik weet niet 100% zeker of je in de e-maillijst zit, want ik mis opties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang dat je dan moet uitwijken naar gmail.com via de browser op je mobiele telefoon. Daar werkt het sowieso