Welke opstelling heb ik nodig om games van nu op de hoogste resolutie met goede fps te runnen?

Ik hou van bijna alle genres, Bijv: Cod Mw3, BF3 of Wow( ja voor wow heb je niet een speciale pc nodig, Maar ik wil alles goed kunnen runnen.

Hier kun je ze samen stellen: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=n00w7m01&c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&model_id=alienware-m17x-r4

Dus met:

Ram
Processor
Videokaart
Beeldscherm ( t liefst 1080p)
etc.

Ik wil eigenlijk max: 1500-1750€ spenderen omdat ik maar zoveel geld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een voor gamen bedoelde PC samengesteld bij de bijgevoegde link. Werd heel snel geleverd en ze hadden op mijn verzoek Windows7 nog gratis geinstalleerd ook. Wat volgens mij belangrijk is dat je een goede grafische kaart erbij aanschaft, waarbij je wel moet oppassen dat je niet heel veel geld extra betaald voor een heel klein beetje meer verbetering (prijs/prestatie).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil een laptop van de site die ik heb laten zien, en ik wil dat jullie me vertellen wat ik ongv. voor samenstelling nodig heb, en je mag alleen die dingen kiezen op die site.

Andere antwoorden (1)

Er is zon website van i ru. It. Daar vind je ook veel informatie. Over een goede opstelling. Besef wel dat als je een pc van 1750 euro koopt dat die over bijvoorbeeld 2 jaar weer "ouder" is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan die site niet vinden... Alleen een site waar je kan zien of je pc een game aan kan, en pas als je de pc hebt kun je dat testen.. Als ik miljoenen had zou ik het op die manier doen.