Dat kan, een accu kan je wisselen of eruit halen op het moment dat hij ook op netstroom is aangesloten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijder nooit een batterij terwijl de computer aan staat, of zelfs maar in de standby of slaapstand staat, anders crasht het systeem en beschadig je misschien nog je hardware ook. Zelfs een batterij aansluiten op een draaiende laptop kan voor schade zorgen. Kom alleen aan de batterij als de laptop helemaal uit staat .
Vraag jezelf ook gelijk af waarom je je mobiel uit moet zetten als je de batterij plaatst of verwijderd ......