Hoe kan ik weer een update uitvoeren voor avg of norton?

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 weken lang een probleem met mijn pc
ik kan niet meer een update doen of online gamen

Ik denk zelf dat het te maken heeft met een instelling bij: eigenschappen van internet en daar het balkje: geavanceerd!
want daar is een keer iemand bij geweest en een instelling veranderd!
maar ik weet niet meer welke veranderd is! :(

Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijke kunnen helpen! XD

Alvast heel erg bedankt,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk dat het met firewall te maken heeft,
deze blokkeert onveilige verbindingen, om dit op te lossen
ga naar
configuratiescherm>(systeem en beveiliging)>windows firewall>een programma of onderdeel toegang geven via windows firewall
ga dan naar "instellingen wijzigen" kijk of er ook maar iets staat van je browser (online gamen op site) of van het programma (online gamen en updates) staat.
Zo wel klik op dat programma en klik details > netwerklocatie typen en kruis openbaar aan, zo niet klik op een ander programma toestaan> e.v.t bladeren> en klik (enkel) het programma aan kies dan netwerklocatie typen> openbaar en dan toevoegen.