is mijn pc te warm?

normaal is hij rond de 45 bij alles maar als ik gta ga spelen
is dit mijn temperatuur (zie afbeelding)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zit eigenlijk tegen de grens aan, de CPU zou ik niet warmer laten worden dan 70°C. Bij SpeedFan is de standaard instelling dat bij alles boven de 50°C er een vlammetje komt te staan, dit betekent niet meteen dat hij oververhit is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Je kunt bij SpeedFan aangeven vanaf welke temperatuur hij dat vlammetje laat zien. Als jij 70 °C in orde vindt, stel je SpeedFan zo in dat hij pas bij temperaturen van meer dan die 70 °C een vlammetje laat zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt ja, maar ik vind 70 toch wat warm.

Andere antwoorden (1)

Nee hoor! Valt mee!! Mijn laptop bijvoorbeeld kan max 115 graden worden! En die zit op 70 a 80 graden(amd)