Bestaat er een gps voor een scooter?

Ik heb een samsung galaxy young hij draait op android
weten jullie misschien een app waarmee ik kan luisteren naar welke bestemming ik wil? ik hoef niet beeld te hebben!
(want dat is iets te afleidend)

Alvast heel erg bedankt,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tja op mijn galaxy staat die app al standaard er op genaamd: "Navigatie"

Gewoon bestemming intikken en luisteren maar. (Kies dan wel voor fiets, want die wegen komen het meest overeen met die van een scooter)