Kan ik het beeldscherm van mijn laptop halen en dan met alleen je toetsenbord en een extern beeld (via kabel) verder?

Mijn beeldscherm is kapot. Hoewel ik nog niet weet of het wel of niet gerepareerd kan worden merk ik dat ik mijn huidig aangesloten externe beeld veel prettiger vind.
Dus van mij mag heet beeldscherm eraf maar de rest van de laptop doet het nog prima.
Vervoeren doe ik mijn laptop sowieso al nooit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dit is prima mogelijk,ik heb het bij een bedrijf waar ik werk moest verrichten ook gedaan,dit bedrijf had een soort zelfde questie als de jouw,je kan als je je beeldscherm netjes loshaalt ook de bedrading etc je laptop prima gebruiken als 'stand alone pc' of het er helemaal mooi uit ziet is een ander verhaal,ook hoef je je geen zorgen te maken over koeling of dergelijke,de cpu heeft tot de ventilator een passief koeling dus zolang je ventilator draait is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord lijkt me het beste al twijfel ik nog wel.

Andere antwoorden (1)

Mijn antwoord is nee. Te veel onzekerheid of het werkt of meer breekt. Een beeldscherm van een laptop halen zonder vervanging is erg lastig en niet raadzaam.

Het zou kunnen technisch maar mogelijkheid bestaat dat er aanpassingen moeten komen aan de wifi of bluetooth unit of andere onderdelen. Een laptop zit ingenieus in elkaar. Luchtstroom kan ook een probleem worden en die hebben ze nodig voor koeling. Ook kan er makkelijker vocht inkomen door verkeerde gaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
gewoon repareren of het scherm platleggen als u hem gebruikt. Of een externe draadloze muis en toetsenboard.