Welke laptop kan ik voor de opleiding hotelmanagement het beste aanschaffen?

Hallo,
Ik ga hotelmanagement studeren en heb een nieuwe laptop nodig.
Waarschijnlijk hoef ik geen zware programma's te gebruiken; gewoon word, excel en internet.
Ik vind het onnodig om veel geld uit te geven als een goedkopere laptop voor mij ook voldoende is maar zou er wel graag 4 jaar mee willen werken.
Is een i3 of dual core proccesor dan voldoende of is dat op den duur te traag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het bij de school vragen. En misschien kun je wel een laptop via de school aanschaffen voor een aantrekkelijke prijs.

Antwoorden (2)

intel pentium i3 processor - 2 tot 4 GB ram geheugen en 250 gb hardeschijf met windows 7 of windows 8. het hoeft zeker geen dikke gamers pc last te zijn. 17 inch zou ik dan nemen. lekker groot :) via marktplaats kosten ze tussen de 150 en 200 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
of een AMD Athlon Duo-Core processor met 3 tot 4 GB ram geheugen en 250 gb schijf, zou geen xp gebruiken. omdat xp namelijk stop eind van het jaar
Als je dit soort dingen wil is een i3 gewoon genoeg. Als je de laptop veel mee wil nemen kan een netbook handig zijn. Deze zijn erg goedkoop, klein en makkelijk mee te nemen. Als je dit niet veel verwacht te doen zou ik voor een 15-17 inch gaan.