Waarom is mijn pc geluid opeens heel slecht?

Ik was net op mijn computers diverse media players aan het downloaden. Vervolgens heb ik ze weer bij de softaware verwijderd.

Nu ik op youtube ben heb ik heel slecht geluid, wel geluid maar "heel zacht, weinig bas"

Bij geluiden en audioaparaten staat alles op hoog. Mijn boxen zijn in goede staat!

Iemand enig idee? Hoe ik weer de oude harde geluid weer terug krijg. :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer eens een systeem herstel ?
het is vast een instelling die de zaak in de war stuurt maar om dat uit te zoeken
kan je soms beter de gehele geluidskaart opnieuw instellen
soms staat hij op ene vreemde setting als badkamer of grot of zoiets
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeey dankjewellllll!!!!!! :D
capthavoc
10 jaar geleden
hopelijk ben je snel weer toppie