Jawel dat is wel mogelijk. Rebloggen en dan wat je dan ook maar wilt zeggen er gewoon onder typen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet de post dus wel rebloggen, dus je antwoord verschijnt ook op je blog. Alleen reageren is soms ook mogelijk maar dat is een optie die de eigenaar van de blog aan of uit heeft gezet (dus dat kan niet altijd). Als je op deze manier wilt reageren dan moet je op het tekstballonnetje klikken en daar je reactie intypen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is gelukt Echt bedankt :p

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dit niet mogelijk. Tumblr is enkel gemaakt om zaken te liken (denk aan de vink-ik-leuk knop van Facebook) zodat je deze daarna gemakkelijk kunt terugvinden op je dashboard. Zie bron voor meer info.