heeft iemand ervaring met deze site? https://www.transferbigfiles.com/ en hoe snel is de transfer van bijv. 500 mb?

het is om grote bestanden te sturen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik WeTransfer. In mijn ervaring altijd de snelste, en bestanden tot 2 GB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok super dank.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snelheid zal toch eerder aan de uploadsnelheid van de gebruiker liggen.

Antwoorden (2)

Dat is bij iedereen verschillend, dit ligt namelijk geheel aan de uploadsnelheid bij jouw thuis. 500MB is aardig wat en kan met uploaden makkelijk enkele uren in beslag nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen ervaring met genoemde site.
Wel ervaring met www.wetransfer.nl ook een site om grote bestanden te sturen.
Hoe groter het bestand hoe langer de wachttijd. Verder een prima site, nooit problemen mee gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
de wachttijd is bij de genoemde site waarschijnlijk hetzelfde als bij wetransfer. Hoe groter het bestand, hoe langer de wachttijd.