dat ligt eraan waar voor je hem wil gebruiken en hoe de service is van de desbetreffende fabrikanten over acer hoor ik veel negative verhalen op tv was er laatst bij kassa een heel item over acer laptops

Toegevoegd na 2 minuten:
zet zelf dus de plussen en minnen naast elkaar om te komen tot een goed besluit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De acer is op papier beter.
maar persoonlijk vind ik ze alle bij ruk.
dit komt door de celeron processor je kan beter naar iets kijken met een core 2 duo.

dit door dat deze 2 cores hebben en ook veel meer chace geheugen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Acwe is een consumentenmerk met een zeer matige service. HP is een zakelijkmek met een buitengewoon goede service.

Toegevoegd na 43 minuten:
Acwe is natuurlijk Acer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Qompaq want die is beter voor Windows.En is liever.