Hoe date ik HTC Hero up?

Ik heb al vanaf 2009 een HTC Hero en gebruikte ‘m alleen voor bijv. marifoon en weer. Nu wil ik er een aantal app’s op installeren en dat lukt niet. Ik lees over een update naar naar Android 2.1. maar ik heb geen Systeemsoftware-update mogelijkheid bij mijn Instellingen. Verder lees ik op fora hel en verdoemenis over dit updaten. Kan iemand mij in Hero voor Dummies-taak uitleggen hoe ik mijn Hero nu kan updaten naar een versie waardoor ik app’s kan installeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

oke ik heb het gevonden wat je moet doen. alleen het staat in het engels ,is helaas niet in het nederlands. maar is verder vrij simpel. dus moet lukken. je moet moet wel je telefoon aan een pc of laptop aansluiten met een USB kabel en het moet je toestel herkennen. alle applicaties moeten worden gesloten en je moet minstens 30% aan batterij hebben op je mobiel. en vergeet niet dat als je hem gaat updaten dat je alles kwijtraakt wat erop staat. dus alles word gewist.

je gaat naar deze site http://www.htc.com/nl/support/news.aspx?p_id=283&p_name=htc-hero

je klikt op: ROM Upgrade for HTC Hero
Dan staan er een heleboel dingen (in het engels helaas) die je nog kan doornemen. dan die je ook een foto van de software die je moet downloaden om te upgraden. en onder de foto staat een klein linkje met daaronder "download". daar klik je op en dan download je de software. je installeert het en het verteld je wat je verder moet doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks! Mooi werk.