Is deze computer goed voor gaming zoals black ops 2 en miss voor gta 5?

Computer CompuGame 02Coolermaster Elite mini-tower behuizing
met optimale koeling
450W silent voeding met overload-protection

Processor/type: Intel Core i7 3770 (Quad-Core) 3e generatie Intel Ivy-Bridge processor

Processorsnelheid: 4x 3.4GHZ, tot 4x 3.8 GHZ met Intel Turbo Boost Technology

Werkgeheugen: 16GB DDR3 1333 geheugen

Harddisk / opslag: 2000 GB / 2TB S-ATA 2 Western-Digital 64mb cache

Videospecificaties: NVIDIA GT620 videokaart. Deze kaart beschikt over 1024 MB GDDR3 geheugen.

Aansluitingen: 1x HDMI 1x DVI Uitgang, 1x VGA

Audio / Geluid: Geïntegreerde High Definition audio chip voor HD sound

DVD stations: DVD brander +/-RW 24 speed Dual Layer

Moederbord informatie Gigabyte GA-B75M-HD3 S1155

Overige aansluitingen 2 x PCI express slot x16, 2x PCI slot
LAN 10/100/1000 mb/s
6 x USB 2.0 aansluitingen
1 x DVI Uitgang + 1 x HDMI
2x USB 3.0 aansluitingen

Meegeleverd: Drivers voor geluid, video, en LAN

Service 24 maanden carry-in basisgarantie en support.

deze computer kost : € 768,- met windows 7 of 8

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het past allemaal wel op elkaar, en het zou ook allemaal werken.
Maar als je er op wil gamen raad ik je zeer aan om een 4e generatie i5 te kopen en 8gb ram. En het geld wat je bezuinigd in een betere video kaart te steken.
Dat is tenslotte ongeveer het belangrijkste deel van een game pc.
Verder kan je nog kijken naar een SSD.
Tweakers.net heeft deze week nog een nieuwe best buy guide gemaakt voor game pc's, daar zou je ook even naar kunnen kijken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan ook een ssd erbij kopen van 128 gb en 64 gb

Andere antwoorden (1)

Ziet er allemaal goed uit, maar wat GTA 5 betreft, zal ik je moeten teleurstellen. Je kan het enkel op PS3 of XBOX 360 kopen en spelen. Ik raad je eigenlijk aan om ook zoiets te kopen: je hebt de zekerheid dat je games degelijk werken (ze zijn ervoor gemaakt) en het is goedkoper, zeker als de PS4 en XBOX ONE uitkomen.