volgens mij kan dat niet. Je kunt wel berichten typen, maar dan verzend je telefoon ze pas als je wel weer verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat waarschijnlijk wel van je beltegoed af. Ik heb het ook gehad toen ik prepaid had en ik dacht ook dat ik het kon zonder WiFi maar een wapp versturen kost zo weinig MB's dat je het niet meteen van je beltegoed af ziet gaan. Als je dus meer wapp verstuurd en veel ontvangt zal je je beltegoed pas omlaag zien gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Vodafone 1 euro voor 100 mb betaal je ook een vast bedrag (1 euro) per 100 mb (als je meer verbruikt per dag, dan kost het 15 cent per mb). Dit geval is waarschijnlijk net zoiets. +