Alles opnieuw downloaden. Je hoeft niet weer te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je oude iphone aansluit op de computer worden alle apps op de computer gezet. Zo kun je ze weer op je nieuwe iphone zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gegevens van de iPhone 3 synchroniseren met itunes (backup maken). Daarna de iPhone 4 verbinden met je computer/laptop, dan wordt alles automatisch overgezet op je iPhone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een backup maken en die op de 4 zetten via iTunes