Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe converteer ik een .wlmp bestand naar een .wmv zonder gebruik van windows movie maker ?

Hoi allemaal,

Mijn zus heeft voor mij in het windows movie maker programma een filmpje van mij gemaakt voor mijn trouwerij. Ik heb hem op USB-stick opgeslagen, maar kan hem nu niet openen. Ik heb AVS4videa en Prism file converter geprobeerd maar het werkt niet. Ook kan ik hem niet openen in windows movie maker. Op internet staat vooral dat je em in windows movie maker moet openen en dan op een speciale manier moet opslaan, maar dat kan dus niet. Heeft iemand een idee???

Groetjes, Li

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een .WLMP bestand is geen videobestand maar een 'project bestand'.
Je kan het hierdoor nergens mee converteren.
Je moet het inladen in Windows Live Movie Maker en dan zelf renderen/saven naar een videobestand.

Toegevoegd na 14 minuten:
Welke melding krijg je als je hem in Windows Live Movie Maker wil openen?
Ik gok dat je de originele bronbestanden nodig hebt om het opnieuw op te kunnen slaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je moet bij het filmpje niet op opslaan drukken, maar op film exporteren drukken. druk dan op high definition en je hebt je film opgeslagen. je film is dan geen project meer maar gewoon een film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding