Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ipod touch geeft alleen het apple-teken aan. Hij wil niet meer aan! en mijn home-knop was al stuk dus ik kan ook niet beide knoppen wat te doen?

eerst haalde ik hem van de computer toen waren bijna alle apps weg. Toen ik hem opnieuw opstarte bleef ie alleen maar op het apple-teken staan(dit is ook wanneer je hem aandoet). Hij doet nu niks meer! wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
472
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Garantie? Jailbreak? Versie? Batterij eruit is misschien een optie, maar aangezien Apple dat niet al te makkelijk heeft gemaakt zul je dat bij een professional kunnen laten doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is een probleem dat niet gemakkelijk opgelost kan worden. Je kan het programma redsn0w gebruiken (voor pc of mac) en proberen maar omdat je home knop kapot is zal dat waarschijnlijk niet helpen. Het enige wat je dan kan doen is de home button laten repareren. Denk hierbij aan 80 euro dat je eraan kwijt bent. Vervolgens kun je je iPod in DFU-mode zetten om hem vervolgens te herstellen in itunes.

Als je niet weet hoe je in DFU-mode kan komen. Op youtube staan veel voorbeeldfilmpjes die het verduidelijken.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding