mijn ipod touch geeft alleen het apple-teken aan. Hij wil niet meer aan! en mijn home-knop was al stuk dus ik kan ook niet beide knoppen wat te doen?

eerst haalde ik hem van de computer toen waren bijna alle apps weg. Toen ik hem opnieuw opstarte bleef ie alleen maar op het apple-teken staan(dit is ook wanneer je hem aandoet). Hij doet nu niks meer! wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is een probleem dat niet gemakkelijk opgelost kan worden. Je kan het programma redsn0w gebruiken (voor pc of mac) en proberen maar omdat je home knop kapot is zal dat waarschijnlijk niet helpen. Het enige wat je dan kan doen is de home button laten repareren. Denk hierbij aan 80 euro dat je eraan kwijt bent. Vervolgens kun je je iPod in DFU-mode zetten om hem vervolgens te herstellen in itunes. Als je niet weet hoe je in DFU-mode kan komen. Op youtube staan veel voorbeeldfilmpjes die het verduidelijken. Heb je nog vragen? Stel ze gerust

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100