in mijn mailbox krijg ik tientallen mailtjes per dag met de boodschap; mail system error, returned mail. wat kan ik doen?

De mail zelf is een brei van tekens, totaal niet duidelijk!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Staat er in de foutmelding ook een emailadres dat zogezegd onbereikbaar zou zijn?

Het beste antwoord

je hebt blijkbaar een mailtje of misschien meerdere gestuurd naar een adres of adressen die of niet meer bestaat of fout gespeld zijn, kijk eens in je postvak uit of daar nog wat staat en verwijder het.

of de mailtje is te groot
en hij wordt terug gestuurd omdat hij niet meer in de mail box past
dit geld eigenlijk voor alle email adressen bestanden die er aan hangen mogen in de meeste gevallen niet groter zijn dan 10 mb.
of als dat niet het geval is dan is de mailbox van diegene te vol dat staat meestal ook wel in de error message
de onleesbare code zou daar op kunnen wijzen ?

zeker als het gaat om een adres dan niet bijv van hotmail of gmail is

Als de adres(sen) waar het naar toe gestuurd is steed dezelfde is dan is dat meestal het geval. Te groot bericht of de postbus van diegene is al vol
vooral als het gaat om provider mail adressen eigenlijk alle email adressen die niet hotmail gmail of yahoo ed zijn maar bij upcmail.nl of iets dergelijks

krijg je mailtjes terug van adressen die je niets zeggen

zou ik meteen je wachtwoord van je account wijzingen

en daarna een flink scan op malware en virussen doen
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, ik denk dat het om een volle inbox gaat. Mijn moeder heeft nog een e-mail adres van Zonnet, wat nu Tele2 heet, en destijds was de standaard voor een inbox 20mb opslag. Dat ding zit ook constant vol.