Mijn youtube account is negatief. Hoe kan ik dit fixen?

Ik heb een yourube account en kreeg een melding over copycopyright schending. Ik heb hier een tegevordering voor ingedient maar nou kan ik geen video's langer dan 15 min uploaden. Ksn iemand me helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
***VERVETERING***Ik heb een youtube account en kreeg een melding over copyright schending. Ik heb hier een tegevordering voor ingedient maar nou kan ik geen video's langer dan 15 min uploaden. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
***VERBETERING***Ik heb een youtube account en kreeg een melding over copyright schending. Ik heb hier een tegevordering voor ingedient maar nou kan ik geen video's langer dan 15 min uploaden. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zult helaas jouw tegenvorderingen af moeten wachten. Je kunt namelijk alleen langere video's uploaden als jouw reputatie goed is en aangezien je nu een melding over copyrightschending hebt gehad en deze hebt betwist, is deze reputatie 'bezoedeld'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of het scheelt als je de copyrightschending wel toegeeft. Het zou me niets verbazen dat als je toegeeft, dat je wel weer langere video's kunt uploaden. Maar dit laatste weet ik dus niet zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die wachttijd zal ook afhankelijk zijn van de drukte. Een vriend werd pas na anderhalve week in het gelijk gesteld, maar er zijn geen vaste termijnen voor zoiets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als je het inderdaad hebt geschonden, is het meestal zo dat je reputatie (en je kunt dan ook pas langere video's uploaden) na 3 jaar gewoon omhoog gaat.