mijn usb gaten zijn kapot dus ik kan mn muis op mijn pc niet gebruiken en ik gebruikte de hele tijd touchpad, maar ineens valt dat weg wat nu?

Ik kan nu dus nergens op klikken heb alleen een toetsenbord maar verder niet wat kan ik nu doen om de touchpad te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tja als alles versleten is dan houdt het op het maken er van is denk ik al gauw duurder dan het kopen van een goeie tweedehands maar je zou windows eens helemaal er opnieuw op kunnen zetten wellicht helpt dat maar zo te horen ben je gewoon aan een nieuwe toe

Laat je usb poorten repareeren en/of je trackpad. Maar je kunt beter een nieuwe kopen.. Dan wel een met ingebouwde bluetooth.

Ga via Configuratiescherm -> Hardware en Geluiden -> Apparaatbeheer naar Universal Serial Bus Controllers en verwijder daaronder alles wat je ziet staan. Start je computer daarna opnieuw op en windows installeert alles weer opnieuw. Grote kans dat dan alles weer werkt! Succes.

Zijn echt alle poorten defect? Als er nog een werkt, kan je een usb hub(verdeel) blok gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100