Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn iPhone geen WiFi-Netwerken ziet?

Ik heb een iPhone 4, ik gebruik hem al een tijdje, maar ik heb hem de laatste tijd nooit laten vallen of beschadigd.. Bij Wi-Fi ziet mijn iPhone geen netwerken, terwijl ik met een andere iPhone hem wel zie, dus het ligt aan mijn model denk ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
539
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan ook zijn dat je je wifi uit heb gezet dan zie je je wifi zoekapdrachten niet meer !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet wi-fi uit en weer aan, helpt t niet? Start hem helemaal opnieuw op. Mocht dat niet helpen, dan moet je misschien naar zo'n apple store...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan een systeemherstel uitvoeren via Itunes op je desktop. Indien er softwareproblemen zijn, zou het dan opgelost moeten zijn, zo niet dan zou het aan je hardware moeten liggen. Je wifi staat wel aan he?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als wifi wel ingeschakeld is, kan of de antenne stuk zijn of de connector van antenne los zijn van het moederbord/printplaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als wifi wel ingeschakeld is, kan of de antenne stuk zijn of de connector van antenne los zijn van het moederbord/printplaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding