Ik krijg geen draadloze verbinding met mijn mini laptop van Toshiba. Wel via het kabeltje. Iemand een idee wb de instellingen?

Het modem is in orde want de andere pc's doen het er wel gewoon op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
welke foutmelding krijg je ? krijg je wel verbinding maar geen internet
of ziet je laptop de draadloze zender helemaal niet ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De verbinding is er gewoon. Geeft bij inloggen aan dat deze pagina niet off line kan worden geopend, maak verbinding....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar de andere pc en ipad hebben wel gewoon verbinding.

Antwoorden (1)

Je moet even het MAC-adres van je Toshiba invoeren in de draadloze router!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is enkel als je werkt met een MAC-whitelist..