Hoe kan ik bij yahoo inloggen als ik wel mijn ID en paswoord weet maar niet meer de veiligheidsvraag?

Veiligheidsvraag is nodig volgens Yahoo want;

Waarom herkennen wij je apparaat niet?

•Je gebruikt een apparaat of browser die je nog niet eerder hebt gebruikt.
•Mogelijk heb je de cookies van je browser verwijderd of is je browser zodanig ingesteld dat cookies worden verwijderd zodra je je browser sluit.
•Je gebruikt je browser in de modus "Privénavigatie".

Alvast 1000x dank, niet meer kunnen inloggen zou een ramp zijn.

Mvg!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik je wel google chrome?

Bij Google Chrome kan je bij instellingen, kan je de cookies weer krijgen. Dan kan je weer inloggen.