Levert 'allekabels.nl' ook naar België de volgende dag?

Op hun website staat dat als je voor 20:00 uur iets bestelt, je het dan morgen in huis hebt. Geldt dat ook voor een verzending naar België en als morgen een feestdag is?

Ik heb namelijk dit weekend een firewire kabel nodig. Dus als ik er een bestel, heb ik die dan effectief morgen in huis (meegerekend dat het morgen een feestdag is en ik in België woon).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, de kans daarop is heel klein. Verzenden naar Belgie kost meestal 3 dagen vanuit Nederland en op hemelvaartsdag wordt volgens mij uberhaupt geen post bezorgd.

Je kunt dan beter even naar de winkel gaan, want een firewire kabeltje is toch wel vrij basic en makkelijk te vinden.