Is er een programma die website´s automatisch vertalen als je op de link klikt

ik bedoel hiermee geen:

google translate of een ander vertaal site. maar een programma die als ik op een engelse link klik hij de pagina direct naar het nederlands vertaal

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14.5K

Het beste antwoord

hoi,

er bestaat volgens mij geen los programma voor. Maar als je deze functie echt wil, installeer dan google chrome, deze vertaald de pagina´s naar het nederlands.

gr

askmen

en succes

Toegevoegd na 2 minuten:
deze vertaald trouwens wel met google translate, maar doet het wel automtisch. dus je hoeft niet naar google.nl/translate
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De enige die ik ken die dit doet, is diegene die jij al genoemd hebt, de google translate.

Mijn ervaring is echter dat de vertalingen nogal een hoog gehalte steenkolen-nederlands opleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babelfish is ook erg handig!

Toegevoegd na 2 minuten:
Klik rechts op 'Translate directly from your browser!', dan kun je het via je toolbar doen