Hoe kan ik film en tv van website via android smartphone op tv of computer streamen?

Ik heb internet op de android maar computer heeft geen internetverbinding. Ik wil nu bijv. uitzending gemist via de smartphone bekijken op mijn computerscherm en/of tv die aangesloten is als tweede beeldscherm. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan je internetverbinding delen met je computer, dan kan je op de computer internetten met het internet dat van je telefoon af komt. Dat is wel vrij langzaam vergeleken met een vaste internetverbinding, maar als je niks anders hebt kan het wel.

Je kan dan alleen ook niet al te veel streamen, want dan gaat je provider je afknijpen of extra kosten in rekening brengen.

Je kan dit vinden onder Instellingen > verbinden met PC > Usb tethering
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed dat het werkt, veel succes!

Andere antwoorden (1)

Daar zijn apparaatjes voor.
Mijn zoon heeft een Apple-tv, ook geschikt voor Android, maar dat weet ik niet zeker.
http://www.computeridee.nl/faqman/home-entertaiment/tv/apple-tv-voor-android

Maar er is ook Google-tv.
http://www.google.nl/tv/get.html

En nog een:
Mocht je op zoek zijn naar een methode om je films, muziek en foto’s via Airplay naar je TV te streamen, dan is een Android Mini PC een uitstekend alternatief voor de Apple TV.