Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schakel ik deze browser melding uit ? - (Zie uitleg)

Als ik wil inloggen op google of op facebook wil gaan of paar andere sites krijg ik steeds deze melding (Zie afbeelding) Hoe schakel ik dat uit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het gaat zo te zien om malware, wat je kunt verwijderen met het gratis programma MalwareBytes. Scan je PC ook met een goede gratis virusscanner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals de foutmelding zegt, verwijder dit virus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe? En ik keek net bij certificaten en de datum is verlopen van google's certificaat kan het daar aan liggen ?
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee, het heeft niks met de certificaten te maken, maar je moet je pc goed scannen want daar staat een virus op. Dus: scannen met Malwarebytes, SuperAntispyware en Spybot, het virus verwijderen, dan krijg je ook die melding niet meer.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing