Een wardrive set moet aangesloten worden op een antenne, kan dat ook op een schotel? zo nee wat voor antenne moet ik er dan voor kopen?

Ik heb zeer slecht internet ontvangst bij de chalet (via de buurman)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou met elk schotelvormig voorwerp het signaal moeten kunnen versterken. Op Lifehacker.com een voorbeeld.

Zelfs door een conservenblik strategisch bij de zender te plaatsen zou je het signaal drastisch moeten kunnen verbeteren.