Is een iPad niet gewoon een grote iPod touch?

Ik bedoel, als ze nou dezelfde programma's als een macbook erop zouden zetten..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Net zozeer als een computer een grote rekenmachine is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, op een Ipad kun je kranten en boeken lezen. Bovendien is er een 3G uitvoering waarmee je het internet op kunt, zonder dat er een wifi punt in de buurt is. Er is geen Ipod touch die dat heeft.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, op een ipod touch kun je ook kranten lezen en e-reader is een app. Het enige verschil is de wifi 3G. En het formaat.
paulus811
14 jaar geleden
Das waar, op een ipod kun je ook kranten lezen. Wat ik wel vermoed is dat er speciale Ipad applicaties komen, waar de Ipad meer toegevoegde waarde krijgt. In principe sta ik wel een beetje achter de vraag en lijkt het sterk op een grote Ipod.
Ik gebruik al meer dan een jaar een iPod-touch en het was ook mijn eerste reactie. Gewoon een grote iPod-touch. Voor sommige zaken is het grote scherm natuurlijk veel handiger, zoals inderdaad het lezen van (e-)boeken en kranten. Maar toch ...een grote iPod touch met weer net iets meer mogelijkheden. Handig voor thuis, iets minder handig om mee te nemen maar wel erg mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, helemaal mee eens als je dat zegt, en internetten kun je wel gewoon op de Iphone en die kan dan zelfs nog bellen ook!
Ik vind het alleen zo'n vervelend idee dat hij toch wel weer super goed zal gaan verkopen terwijl het niet eens zo'n toevoeging is... ze willen alleen maar geld oogsten... en terrecht, maartoch....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dit filmpje vertellen ze er iets over. Ze zijn er niet echt heel tevreden mee.

Als je het begin niet leuk vind, spoel dan even een stukje door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot zekere hoogte is het inderdaad een uitvergrote iPod Touch/iPhone 3G, maar ja. Dat soort grenzen vervagen steeds meer... is een netbook nou een grote PDA of een kleine laptop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad is de iPad een grote iPod touch, je kan er hetzelfde mee doen, alleen is hij dus een stuk groter, wat voor- en nadelen heeft.
Het is makkelijk lezen, maar weer niet makkelijk om mee te nemen.