"mijn pc heeft 2 vga maar er werkt er maar 1 hoe kan dat en hoe kan ik er voor zorgen dat ze allebei werken?

zie bijlage

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is wel een oplossing voor jouw probleem, maar niet voor jouw exacte vraag. Je kan wel 2 VGA schermen aan sluiten, dan moet je even een DVI>VGA kabel kopen. Je stop de DVI>VGA in de onderste linkse witte aansluitng en je VGA>VGA kabel in de blauwe rechtse.

Dan ga je naar bovenstaand antwoord en kijk je hoe je het in Windows in moet stellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je twee verschillende beelden wil hebben (dus geen kopie beeld) moet je bij een van de schermen "bureaublad uitbreiden" instellen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De andere VGA, aansluiting gaat pas werken als je de videokaart uit je PC trekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kan dit aanpassen via Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen\Beeldscherm\Schermresolutie.
Klik daar op detecteren en hij zou automatisch uw 2e scherm moeten herkennen.

Op de afbeelding is maar één scherm te zien omdat er natuurlijk maar één is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf.. Heb je een tweede scherm? Want als je een videokaart hebt ( de onderste VGA ) dat zou betekenen dat je bovenste het niet zou doen omdat er een grafische kaart in zit wat beter is dan je onboard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klopt inderdaad niet, zo werkt het alleen als 1 videokaart twee uitgangen heeft. Het plaatje vertelt ons wat anders. Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is om beiden in te stellen, maar ik zou zeggen dat dat via een hack moet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reactie is nog verwarrend. De videokaart heeft meerdere uitgangen, maar maar een VGA uitgang, de ander zit op het moederbord en wordt dus niet gebruikt als er een "echte"videokaart in zit.