Is deze laptop aan te raden?

Hallo iedereen,
IK Wil voor een laptop sparen dus deze prijsklasse is precies goed?
www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3521/pd?oc=n0035142&model_id=inspiron-15-3521

Ik wil er een beetje op kunnen gamen en dingen voor school enz, dus zijn deze specs een beetje goed? En is ie zonder tscreen? Het liefst heb ik dat, misschien hebben jullie een goed alternatief? Laat het achter en ik zal er naar kijken, het liefst in de zelfde prijsklasse.

Groetjes Bern

Weet jij het antwoord?

/2500

Een eerlijk antwoord? Niet aan beginnen. Als je echt een gaming laptop wilt hebben dan moet je toch elders zoeken. Een echte highend laptop zijn helaas wel ietsjes duurder. En dat is slechts een understatement. Deze laptop zou dan alleen maar een teleurstelling worden en dan is goedkoop duurkoop. Maar als je een beetje oude spellen speelt die grafisch niet erg hoge eisen stelt, die kunnen allen wel gespeeld worden op een beetje moderne machine. Dat kan je altijd nog meenemen in je overweging. De grafische chip van deze laptop is niet één van de snelste. Maar naast de grafische chip speelt natuurlijk ook nog de processor en het interne geheugen een grote rol. Meer is in dergelijke gevallen vaak wel beter. Immers een laptop is zo snel als zijn langzaamste onderdeel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100