Hoe upload en verzend ik weer meerdere foto's tegelijk per email?

Ik heb sinds kort een laptop met windows 7. Nu wil ik graag meerdere foto's uploaden en verzenden per email wat dus niet lukt. Ten eerste moest ik ze per stuk uploaden, maarde helft kwam niet over.

Bij de andere pc hier in huis (vista) lukt het wel om meerdere foto's in een keer te uploaden. Ik kon zelfs de foto'ook evt nog bewerken voordat ik ze uploade als bijlage. Ik kan er maar niet achter komen welk programma dat is.

Ook gezocht op internet, maar ik snap er niets van:-(
Uiteinelijk kom ik dan hier weer terecht:

Wie o wie kan me helpen eenvoudig per hotmail meerdere foto's te kunnen uploaden en te versturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon de foto's of wat dat betreft de bestanden gewoon in je mail slepen en loslaten, dan kun je het verzenden na wie je wil.

Klik op de geselecteerde foto's of op de map waarin ze zich bevinden, rechtermuisknop, dan vraag het o,a. verzenden naar e-mail ontvanger, klik je daarop dan wordt er gevraagd of je deze wilt verkleinen, klik je op ja. Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Je e-mail programma wordt dan automatisch geopend

een zip of rar bestand maken is de meest gebruikelijke oplossing, ook kan je compressie gebruiken waardoor het bestandje kleiner word en je dus minder hoeft te verzenden. Een goed gratis programma wat je hiervoor kan gebruiken is 7zip, dit ondersteund de meeste archief formaten. De meeste computers hebben standaard ondersteuning voor zip en vaak ook voor rar.

Bronnen:
http://www.7-zip.org/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100