Hoe upload en verzend ik weer meerdere foto's tegelijk per email?

Ik heb sinds kort een laptop met windows 7. Nu wil ik graag meerdere foto's uploaden en verzenden per email wat dus niet lukt. Ten eerste moest ik ze per stuk uploaden, maarde helft kwam niet over.

Bij de andere pc hier in huis (vista) lukt het wel om meerdere foto's in een keer te uploaden. Ik kon zelfs de foto'ook evt nog bewerken voordat ik ze uploade als bijlage. Ik kan er maar niet achter komen welk programma dat is.

Ook gezocht op internet, maar ik snap er niets van:-(
Uiteinelijk kom ik dan hier weer terecht:

Wie o wie kan me helpen eenvoudig per hotmail meerdere foto's te kunnen uploaden en te versturen?

10.6K

Het beste antwoord

Maak er een rar.bestandje van: Selecteer in je verkenner de afbeeldingen en dan rechtermuisknop. Als het goed is zie je daar staan "inpakken en e-mailen". Zo kun je ze makkelijk verzenden. De ontvanger kan ze dan weer uitpakken.

Toegevoegd na 39 seconden:
Kan ook met een zip.-bestand, ligt er aan wat je op je laptop hebt staan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je email (nog) niet gekoppeld zijn dan kun je ook eerst een rar.-bestandje maken (of een zip) en deze opslaan op je laptop en daarna via je hotmail verzenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon de foto's of wat dat betreft de bestanden gewoon in je mail slepen en loslaten, dan kun je het verzenden na wie je wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik op de geselecteerde foto's of op de map waarin ze zich bevinden, rechtermuisknop, dan vraag het o,a. verzenden naar e-mail ontvanger, klik je daarop dan wordt er gevraagd of je deze wilt verkleinen, klik je op ja.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je e-mail programma wordt dan automatisch geopend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad jeanette,ook een makkelijk methode+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel Muts!
een zip of rar bestand maken is de meest gebruikelijke oplossing, ook kan je compressie gebruiken waardoor het bestandje kleiner word en je dus minder hoeft te verzenden.

Een goed gratis programma wat je hiervoor kan gebruiken is 7zip, dit ondersteund de meeste archief formaten.

De meeste computers hebben standaard ondersteuning voor zip en vaak ook voor rar.