hoe maak je op je PC, geen mac, een audiobestand, zonder beeld waarin ik een verhaal vertel en hier geluiden achter zet, een soort hoorspel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer eens gratis audacity
en met meerdere sporen te werken
deze weer te mixen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat eenvoudig voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan?
capthavoc
12 jaar geleden
het is wel even uitzoeken hoe het werkt ja maar wat jij wilt blijft altijd een vrij ingewikkeld stappenplan
Er is volgens mij niet echt iets zodanig special hiervoor gemaakt.
maar audacity is wel een hele simpele audioeditor je kan ook zoiets al reaper proberen
maar die is meteen een stuk ingewikkelder
en niet gratis
http://www.reaper.fm/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel! Het hoeft gelukkig niet professioneel, maar dit is inderdaad wat ik wil! Top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral de reacties op dit onderwerp hebben me veel verder geholpen!

Andere antwoorden (2)

Met audacity bijvoorbeeld:

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met cooledit.