Waarom spelen sommige van mijn Bassie & Adriaan dvd's niet goed af?

Sinds een paar dagen heb ik weer eens wat Bassie & Adriaan dvd's willen afspelen op mijn laptop, maar het probleem ging zich voor doen dat bij bepaalde dvd's hij maar bleef zoeken en hem niet wilde starten, en dat zelfs een paar keer de klep niet open ging. Het zijn echt maar een paar dvd's waarbij hij dat doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zijn het originele dvd's of misschien kopieën?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn originele dvd's. Zijn ook vrij nieuw / en zelden afgespeeld. Inmiddels starten ze weer af en toe. Maar het blijft toch vreemd. Blijft ook gelukkig maar bij die paar dvd's.

Antwoorden (1)

Kijk of de DVD's wel schoon zijn en geen krassen op zitten.