niet dus,
heb je geen wachtwoord hint aangegeven ?
Er zit niet anders op dan een hele verse installatie

je kan nog op zoek gaan naar hirens bootcd
op en ander pc zoeken en branden of wellicht bootable usb maken ?
daar zit(ten) meerder systeem tools in o.a een wachtwoord tool
op die manier kun je deze vaak resetten
Maar ik heb zelf geen windows 8 dus of dat werkt weet ik niet
de rest van de tooltjes zijn vaak toch zaken die je moet kopen
hirens is gratis
maar het is al " eeuwen" geleden dat ik deze heb hoeven gebruiken
en met windows 8 dus niet
ik weet dus ook niet of op de latere versie wel het juiste tooltje staat
ik heb nog een hirens boot cd versie 9 waar volgens mij het simpelste tooltje op staat
de latere versie hadden allemaal een vrij ingewikkeld tool die
niet makkelijk te hanteren is
maar of deze dus nu nog werkt met windows 8 weet ik niet
wellicht hebben ze op de later versie toch wel een goeie tool gemaakt
ik zie in de nieuwste versie wel een tooltje staan dus het moet kunnen maar of deze eenvoudig is ??

Tip begin maar gewoon met windows 8 er helemaal opnieuw op te zetten
dus clean install niet over de oude heen zetten
als er tenminste niets is dat je echt nodig moet backuppen
of als dat al op D schijf staat

download en brandt ondertussen die hirens boot cd op een andere pc
voor de toekomst
capthavoc
11 jaar geleden
Dan kan je het best een computer maker regelen