Hoe kan ik toch inloggen wanneer ik m'n wachtwoord voor Windows 8 vergeten ben?

Weet jij het antwoord?

/2500

niet dus, heb je geen wachtwoord hint aangegeven ? Er zit niet anders op dan een hele verse installatie je kan nog op zoek gaan naar hirens bootcd op en ander pc zoeken en branden of wellicht bootable usb maken ? daar zit(ten) meerder systeem tools in o.a een wachtwoord tool op die manier kun je deze vaak resetten Maar ik heb zelf geen windows 8 dus of dat werkt weet ik niet de rest van de tooltjes zijn vaak toch zaken die je moet kopen hirens is gratis maar het is al " eeuwen" geleden dat ik deze heb hoeven gebruiken en met windows 8 dus niet ik weet dus ook niet of op de latere versie wel het juiste tooltje staat ik heb nog een hirens boot cd versie 9 waar volgens mij het simpelste tooltje op staat de latere versie hadden allemaal een vrij ingewikkeld tool die niet makkelijk te hanteren is maar of deze dus nu nog werkt met windows 8 weet ik niet wellicht hebben ze op de later versie toch wel een goeie tool gemaakt ik zie in de nieuwste versie wel een tooltje staan dus het moet kunnen maar of deze eenvoudig is ?? Tip begin maar gewoon met windows 8 er helemaal opnieuw op te zetten dus clean install niet over de oude heen zetten als er tenminste niets is dat je echt nodig moet backuppen of als dat al op D schijf staat download en brandt ondertussen die hirens boot cd op een andere pc voor de toekomst

Bronnen:
http://www.hiren.info/pages/bootcd

Dan kan je het best een computer maker regelen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100