Hoe kan ik het beeld verbeteren met mijn tv stick?

Ik heb al een tijdje de Pinnacle PCTV 340e pro stick. Hiermee kan ik analoog en digitaal d.m.v. een antennen. Ik wil hiermee tv kijken via de kabel (coax). Ik krijg een DVB-C signaal binnen. Op mijn tv ziet alles er redelijk uit, ik heb zelfs Nederland 1, 2 en 3 in HD. Maar wanneer ik tv op mijn laptop wil kijken is de kwaliteit betreurend (zie foto). Weet iemand hoe ik betere kwaliteit kan krijgen met een ander programma of op een andere manier?
Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

In principe kan dat niet*, analoge kabel en/of digitale antenne zijn gewoonweg niet goed genoeg voor hoge resolutie schermen. Voor oude CRT monitoren werkt het prima. Een laptop/monitor is daarnaast sowieso geen goede weergave voor SD-tv beeld. Daar heb je eigenlijk echt een tv voor nodig die wat beeldbewerking/verbetering heeft. *Ervanuitgaand dat de bekabeling goed is. Toegevoegd na 8 uur: Wat je kan doen om er in ieder geval zeker van te zijn dat het niet daar aan ligt, is even zorgen dat je even analoge kabel via de tv kijkt (dus geen digitaal en zeker geen HD). Als dat signaal goed is pak je exact die kabel en die stop je in je USB-apparaat. Je weet dan dat het niet aan de bekabeling ligt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100