Hoe kan je instellen dat mijn gebruikersnaam wordt gevraagd bij het inloggen bij windows 7 ?

Ik heb een windows 7 pc maar ik wil instellen dat als je wilt inloggen dat je zelf een gebruikersnaam moet intypen en niet dat je kiest maar hoe doe ik dat heb bij uitvoeren control user passwords al gdn daar staat de instelling gebruikersnaam vragen bij inloggen al aan maar werkt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In het configuratiescherm bij gebruikersaccounts kun je je wachtwoord wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is mogelijk door een kleine register aanpassing.
Open d.m.v. Start -> Uitvoeren het programma "reggedit"

Navigeer naar "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System"

Zoek hier naar de optie "Do not display last user name", dubbel klik hier op, en verander de 0 in een 1.
Sluit reggedit weer af, en meld je af bij Windows.

Vanaf nu kan je weer inloggen op de oude Window XP Klassieke inlog.

Getest op mijn eigen laptop met Windows 7 HP x64