Hallo, ik heb een vriend geblokkeert op facebook...=( hoe moet ik hem deblokeren?

Hallo, ik heb dus mijn vriend geblokkeert op facebook...,, maar nu heb ik er echt spijt van :( ik mis hem wel..., ookal hadden we veel ruzie...,, ik ben er eigenlijk ook wel een beetje op verliefd geworden...maar hoe deblokkeer ik hem? =( voor de gene die me helpen kunnen, ALVAST BEDANKT !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stap 1. Meld je aan bij je account op Facebook.com. klik op het “Account” uitrol menu rechts bovenaan de Facebook pagina, dit is te vinden bovenaan iedere pagina van de site.
Stap 2. Klik op de “Privacy instellingen” link in het “Account” menu.
Stap 3. Scrol naar onderen op de pagina. Klik op de “Je lijsten bewerken” link in de “geblokkeerde lijsten” sectie.
Stap 4. Ga naar de “geblokkeerde gebruikers” sectie. Klik op de “ niet langer blokkeren” link, uiterst rechts van de naam van een persoon. Klik “Bevestigen” wanneer Facebook erom vraagt.
Deze informatie heb ik verkregen van : www.hoemoethet.be/hoe-iemand-deblokkeren-op-facebook/

Antwoorden (1)

www.facebook.com
rechts zie je je naam staan, startpagina, slotje en sterretje van instellingen.
klik op instellingen (sterretje)
klik op account instellingen
dan zie je links de keuze : blokkeren
klik op blokkeren
het 2e kopje : gebruikers blokkeren
Daar staat je vriend zijn naam als het goed is tussen.
Klik achter zijn naam op : deblokkeren

en als het goed is moet hij het dan weer doen