Hallo BQ24,

Alle originele spellen van de PS1 kun je op de PS2 spelen.
Alleen als je de PS2 gewend bent, valt de kwaliteit van de PS1 spellen erg tegen.

Als beide playstations zijn omgebouwd kun je ook alles van de 1 op de 2 gewoon spelen.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben
Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als de 2 niet is omgebouwd kun je geen zelfgebrande spellen op de 2 spelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt,als hij niet is omgebouwd leest hij de zelfgebrande spellen niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit antwoord is het meest uitgebreid met wat extra informatie. Dank je, ik weet genoeg!

Andere antwoorden (2)

Ja, zelfs op PS3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet alle spellen hoor! maar ja, sommigen wel.
Jazeker, maar niet andersom.