Hoe moet ik muziek vanaf een Windows 7 computer naar een Ipad Mini verplaatsen?

Ik heb muziek met een MP3 indeling op mijn computer en evt. ook op een Micro SD kaartje staan. En ik zou die muziek graag op mijn Ipad willen zetten, is dat mogelijk? En kan iemand dat misschien stap-voor-stap uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan alleen via Apple hun programma iTunes. Het is ook het programma iTunes waarin Apple verwacht dat je je muziekcollectie bijhoudt en ordent.

Of je kunt direct muziek kopen op je iPad zelf, zonder van iTunes op je Windows-PC gebruik te maken

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor wat betreft de te maken stappen:

1: Download en installeer iTunes
2: Sleep je gehele MP3-collectie vanuit de Verkenner in iTunes
3: Sync je iTunes met je iPad of sleep de collectie naar je iPad
4: Wacht tot de boel overgezet is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows laptop geeft tabblad apparaten niet weer in iTunes! Kan dat opgelost worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even opnieuw aansluiten waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, opgelost, je bent de beste! ;)