Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen 'mail undeliverd' mailtjes meer krijg?

Ik wou vanaf mijn mobiel een mailtje met fotos en een filmpje sturen naar een andere mail. Het emailadres is goed maar ik heb nu toch al 10 mailtjes gehad van dat hij niet afgeleverd is. Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Dan bestaat dat e-mail adres echt niet. Je krijgt die mailtjes niet zomaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen, dat wil niet per se zeggen dat er sprake is van een niet-bestaand adres. Het overkomt mij ook wel eens bij adressen die gewoon juist zijn.

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat het totale pakketje bijlagen de verzendlimiet overschrijdt. Dan probeert hij het wel te verzenden maar lukt dit uiteindelijk niet. Zeker als je het over filmpjes en foto's hebt zit je al gauw boven de verzendlimiet van 10 mb (afhankelijk van je e-mailprovider). Even je bijlagen checken op grootte en het desnoods in "plukjes" verzenden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje, dit was het. Ik zat op 15mb. Nu al 45 berichtjes gekregen :p

Andere antwoorden (2)

Bel degene aan wie je wilt mailen even op om te vragen dat hij of zij de postbus leegmaakt. Want die undelivered-melding komt meestal als de e-mailbox vol zit. Er kan geen mail meer bij, dus kan de geadresseerde het niet meer ontvangen.
Amadea
11 jaar geleden
Aan de ontvanger vragen of hij zijn mailbox even leegt.(en dan niet per mail) Waarschijnlijk blijft die mailprovider proberen die mail bezorg te krijgen, maar vol=vol, en dan laat hij dus steeds weten dat het niet gelukt is
Of het mailadres nog eens controleren/ navragen