Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen 'mail undeliverd' mailtjes meer krijg?

Ik wou vanaf mijn mobiel een mailtje met fotos en een filmpje sturen naar een andere mail. Het emailadres is goed maar ik heb nu toch al 10 mailtjes gehad van dat hij niet afgeleverd is. Hoe kan ik dit stoppen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat het totale pakketje bijlagen de verzendlimiet overschrijdt. Dan probeert hij het wel te verzenden maar lukt dit uiteindelijk niet. Zeker als je het over filmpjes en foto's hebt zit je al gauw boven de verzendlimiet van 10 mb (afhankelijk van je e-mailprovider). Even je bijlagen checken op grootte en het desnoods in "plukjes" verzenden.

Bel degene aan wie je wilt mailen even op om te vragen dat hij of zij de postbus leegmaakt. Want die undelivered-melding komt meestal als de e-mailbox vol zit. Er kan geen mail meer bij, dus kan de geadresseerde het niet meer ontvangen.

Aan de ontvanger vragen of hij zijn mailbox even leegt.(en dan niet per mail) Waarschijnlijk blijft die mailprovider proberen die mail bezorg te krijgen, maar vol=vol, en dan laat hij dus steeds weten dat het niet gelukt is Of het mailadres nog eens controleren/ navragen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100