Hoe goedkoop reikwijde router vergroten?

Hallo, ik zou graag met mijn pc, ps3 boven op mijn kamer spelen maar het probleem is dat er geen internet signaal meer is.

- een ander netwerk is geen optie.

-router verplaatsen is geen optie.

Het budget ligt rond de 50 euro.

En de afstand ongeveer 20 M

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 30 seconden:
de router is van telenet :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn meerdere mogelijkheden om het bereik van je draadloze netwerk te vergroten. De eerste stap is om eens goed na te denken over de positie van je router. Deze is vaak te optimaliseren. Ook kan het slim zijn om de instellingen van je router eens na te lopen. Het wil wel eens helpen om je router op een ander kanaal uit te laten zenden. Uiteraard kun je altijd een extra Accesspoint of WiFi repeater aansluiten. Een aantal goede tips vind je in het artikel in onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kan voor 3 opties gaan.

1 je koopt een kabel die je aan je router en ps3 plugt
b.v. http://www.cyburg.nl/utp-kabels/
2 je koopt een signaal versterker
http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0415195/?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CJ3ZwYfv47UCFYbHtAod7SsASw&WT.srch=1
3 wat voor hele klein afstanden ook nog helpt is een blikje openknippen en als een schotel die om de antenne plaatsen zoals:
http://www.humorsharing.com/homemade-wifi-signal-amplifier/2986

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een wifi repeater gebruiken.