Hoe verwijder je een jaibreak?

Ik heb een paar weken mijn ipod toch 4g gejailbreakt, nu wil ik deze weer verwijderen maar als ik de ipod aan de pc aansluit doet itunes niets.

Als ik de ipod terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen via instellingen reset hij maar de jailbreak staat er nog altijd op.

Heeft iemand een oplossing aub? :(

alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Om het ongedaan te maken moet je alleen cydia verwijderen dit heb je nodig: - Itunes - Jailbroken apparaat (logisch) - Een internetverbinding Om je Jailbreak ongedaan te maken moet je de volgende stappen volgen Stap 1 : Sluit je Apparaat aan op een computer met Itunes Stap 2 : Kies voor Bijwerken als dit kan. Sla de volgende stap over in dit geval Stap 3 : Klik op Herstellen Stap 4 : Wacht totdat de download klaar is Stap 5 : Accepteer de voorwaarden Stap 6 : Wacht totdat je je apparaat weer kan gebruiken Stap 7 : Kijk of Cydia echt verdwenen is Als het goed is je Jailbreak ongedaan gemaakt. Veel Succes Toegevoegd na 2 minuten: In de bron is er een assistent waarmee je kan worden geholpen voor je probleem dat je Itunes niks doet als je je Ipod aansluit

Bronnen:
http://www.apple.com/nl/support/iphone/ass...

Je moet je iPod restoren, kijk uit al je data raak je kwijt (inclusief game progress).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100