Hoe verwijder je een jaibreak?

Ik heb een paar weken mijn ipod toch 4g gejailbreakt, nu wil ik deze weer verwijderen maar als ik de ipod aan de pc aansluit doet itunes niets.

Als ik de ipod terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen via instellingen reset hij maar de jailbreak staat er nog altijd op.

Heeft iemand een oplossing aub? :(

alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Om het ongedaan te maken moet je alleen cydia verwijderen dit heb je nodig:

- Itunes
- Jailbroken apparaat (logisch)
- Een internetverbinding

Om je Jailbreak ongedaan te maken moet je de volgende stappen volgen

Stap 1 : Sluit je Apparaat aan op een computer met Itunes
Stap 2 : Kies voor Bijwerken als dit kan. Sla de volgende stap over in dit geval
Stap 3 : Klik op Herstellen
Stap 4 : Wacht totdat de download klaar is
Stap 5 : Accepteer de voorwaarden
Stap 6 : Wacht totdat je je apparaat weer kan gebruiken
Stap 7 : Kijk of Cydia echt verdwenen is

Als het goed is je Jailbreak ongedaan gemaakt. Veel Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
In de bron is er een assistent waarmee je kan worden geholpen voor je probleem dat je Itunes niks doet als je je Ipod aansluit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je iPod restoren, kijk uit al je data raak je kwijt (inclusief game progress).