Door je aan te melden op twitter.nl en daar wanneer je wil een berichtje te typen met wat je aan het doen bent. Ook kun je op andere twitteraars reageren en reacties krijgen van anderen op jouw twitter berichtjes.
Twitteren kun je al typende op je pc, maar ook op je mobiel als je hier internet op hebt.

Voor een uitgebreide omschrijving/handleiding met de nodige tips en trucs verwijs ik je door naar de onderstaande website. Succes he en twitter ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak een twitteraccount aan op twitter.com of twitter.nl....Via deze sites kan je je tweets plaatsen. Voor mobiel twitteren zijn er diverse applicaties beschikbaar. Voof de iphond zijn veel van deze apps gratis.
Tweets van anderen kan je volgen door je te "abboneren".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik twitter in combinatie met het programma tweetdeck. Werkt erg makkelijk.

eenmaal je acoutnaangemaakt op www.twitter.com dan tweetdeck downloaden en installeren en heb je in 1 keer een overzicht voor alles van twitter.

zo krijg je automatisch al je nieuws binnen en kun je makkelijk je eigen berichten typen.

links van foto's en ur'ls maakt ie ook automatisch korter.
waardoor er meer tekst beschikbaar is voor je eigen bericht.