Bestaat er een micro USB kabel met een HDMI & USB aasluitingsmogelijkheden?

Ik zoek dus 1 micro USB kabel met 2 uitgangen (poorten): 1 voor HDMI en 1 voor gewone USB;

Ik kan deze producten afzondelijk kopen maar ik zoek één die multifunctioneel werkt, dus 1 kabel met 2 uitgangen, bestaat zo iets?

Of iets gelijkaardigs?

Indien wel, waar kan ik zo iets bestellen via het internet?

Ik voeg alvast 4 foto's zodat je kunt zien wat ik precies bedoel:

foto 1, 2 & 3 = HDMI Adapter via micro USB kabel

foto 4 = Micro-USB to USB kabel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, die bestaan niet; een "USB naar HDMI kabel" is eigenlijk een MHL kabel, waarbij zowel het mobiele apparaat als het scherm (TV) het MHL protocol moeten ondersteunen. Er gaat dus geen USB en geen HDMI data over de kabel.

Hier zie je welke apparaten ondersteund worden: http://www.mhltech.org/productlist/
gvrox