Hoe maak ik een harde schijf aan via cd ? (Zie uitleg)

Ik heb heel mijn harde schijf geformateerd maar volgens mijn is het verwijderd want ik kan geen windows meer installeren is er een bootable iso cd waarmee ik een harde schijf kan toevoegen zoals casper xp maar dan bootable ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een harde schijf kun je niet aanmaken.
Een harde schijf is een fysiek apparaat, dus dat kun je niet zomaar softwarematig verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je eerst partitioneren voordat je gaat formateren ?
heb je geen gewone windows dvd ?
Een windows ingepakt in een iso kan je alleen maar lezen met windows
met een gewone windows installatie schijf kan je gewoon partitioneren en formateren de setup do

je kan wel een usb bootable xp oid proberen ?
capthavoc