Hoe kan ik mijn MSN op nederlands zetten?

Ik heb msn opnieuw moeten installeren maar nu staat hij in het engels. Waar kan ik hem nou veranderen om hem in het nederlands te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let op: msn stopt er definitief mee 15 maart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je de startpagina msn.com?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat msn stopt maar het is nu wel heel irritant. Als je met mensen aan het chatten bent was eerst alles Nederlands. Zoals. Foto's delen en zo. Maar nu is alles Engels na een update. Hoe kan ik dat dan weer naar Nederlands over zetten?

Antwoorden (1)

Bovenaan het scherm staat een balk met een aantal woorden, zoals "Contactpersonen", "Beeld" en "Extra". Wanneer je "extra" aanklikt, verschijnt de optie "wijzig taal".