hoe jaibreak ik mijn ipad 2?

hallo,
ik heb een ipad 2 met ios 6.1
en een acer leptop met windows.
kan ik hier mee jailbreaken?
zo ja hoe?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan!

Ga naar www.evasi0n.com klik op windows, pak het .zip uit, open de map, open het .exe bestand, iPad aansluiten, op de knop 'jailbreak' klikken, instructies volgen en klaar.

Let op:
• Er kan altijd iets fout gaan, deze kans ik klein
• Ik ben niet verantwoordelijk als er iets fout gaat
• Jailbreaken is legaal, het gratis downloaden van apps die normaal gratis zijn is ILLIGAAL.

٠Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okay, bedankt maar als ik mijn ipad aansluit, kan ik niet op jailbreak klikke, of moet de ipad uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat staat er boven het (lege) balkje? Kan je een foto erbij zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanx