hoe herstel ik mijn bureaublad pictogrammen? [Perongeluk gewijzigd!]

Hallo mensen, ik hou heel veel van mijn pc, en mijn vriend stuurde een filmpje, maar hij kon het niet openen, dus zei hij zoiets over dat ik het op het internet kon opzoeken, of een ander programme aankruisen, dus ik klikte dat en klikte op: VLC Media Player, en nu zijn al mijn pictogrammen VLC Media Player, en morgen ben ik vrij en wil ik heel heeeeeel graag er nog op spelen, en ben nu een beetje gestrest erover, als iemand me kan helpen, GRAAG! (Sommige dingen hebben nog hun eigen icoon/pictogram, maar de meeste niet!) [Zie afbeelding beneden]

Toegevoegd na 3 minuten:
[PS. Je moet op die zwarte foto gebeuren klikken, dan krijg je hem in een soort van ander tablad open en zie je de foto van me bureaublad, ben super boos erover ;((]

Toegevoegd na 4 minuten:
[Van daarboven ^^ laatdatmaar. Klik gewoon op die afbeelding en je ziet het groter en beter,] (Sorry zag eerst zwarte afbeelding ;)]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Rechter muisknop op zo'n bestand en kiezen voor "openen met" dan het andere programma kiezen. Hier kun je geloof ik aangeven dat je dat altijd met dat programma wil doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Ga naar Start -> configuratie scherm. En kies 'mapopties'.
2. Vervolgens kies je het tabblad 'bestandstypen'.
3. Scroll naar beneden tot je de betreffende .lnk extensie ziet.
4. Selecteer regel en klik vervolgens op 'wijzigen'.
5. Nu kan je het programma, waar je deze bestanden mee opent wijzigen of open laten.

Succes!